9 Eylül 2013 Pazartesi

36+6 ::))))

merhaba....

112 cm çaptayım::))))

Didesu biraz sabırsız, geçen hafta kasılmaları başlattı, akşam acile gidip nts ye bağlanmak zorunda kaldık....

Bağlandık ama Didesu durmadığı için sonuç almak ne mümkün, sürekli bir kıpır kıpır hali...

Karnım iyice aşağıya düştü, bacaklarım doğru dürüst birleşmiyor....

Sanki ilk doğumum gibi heyecanlıyım, Demir'in doğum hikayesini defalarca okuyorum, hiç bir şey hatırlamıyorum....

Bedenim bana oyun oynuyor sanırım, belki de olusuna bırak diyor...Bırakıyorum....

Sevgilim yok daha var merak etme diyor, yüzün şişecek ,dudakların şişecek diye alay ediyor...

Demir yürüyüşümün taklidini yapıyor ve çok eğleniyorlar....

Çoraplarımı kendi başıma giyemiyorum...

Aşağı bakıyor ve vücudumun kalan yarısını görmüyorum...

Gece sürekli 3-5 nöbeti yapıyorum...

Sürekli tuvalete gitme isteği baş gösteriyor....


Oğluma kocaman sarılmak istiyorum, kaç aydır doyasıya sarılamamanın ve "yaban yaban" oynayamamanın vicdan azabı içindeyim....

Demir diyorum; Kardeşini bir çıkartayım hep üstündeyim ona göre! ::))) bayılıyor:::)))

Demir okula başlıyor, gelecek cuma oryantasyonu var, aklım gidiyor gidemeyeceğim diye, O da çok korkuyor, "ya okuldayken bebiş gelirse diye" söz veriyorum "sensiz  gelmeyecek" diyorum, ilk önce gelip seni okuldan alacağız....
Ve ölesiye korkuyorum sözümü tutamazsam diye.....

mutluluk ve sevgiyle....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder