15 Nisan 2013 Pazartesi

bi iyi bi kötü::)))

merhaba...

haftasonu Demir beni nasıl şaşırttı inanamıyorum;

ilk olarak iyi haberle başlayayım....

evimizin altında bir kebapçı var ve Demir'i de çok seviyorlar

akşam spordan dönerken Demir'le birşeyler sipariş vermek için uğradık (evet spor dönüşü kebap::))) iki canlıyım ne yapayım::))))

Demir'e gel sana bir sürprizim var diyen abisinin yanına uçarak giden oğlum dolaptan çıkan kinder sürpriz yumurtayı görünce yüzü düştü ve "ama o bana yasak çünkü zararlı" dedi!!! (işte zafer anım::)))) ve raftan 2 marul kapıp ağzına attı.... ölüyorum sevinçten... doğru yoldayızzzz devammmmm

sıra diğer haberim de;
hadise beni çileden çıkarmaya ramak kala içimden 263'e kadar sayarak rahatlayabildiğim Demir Efendin'in rüştünü ispatladığı durum...

hafta sonu beraber ormanda 2 saat yürüyüp, sadece yürüdüğümüzü düşünenler yanılıyor tabi ki resim eklemeyi öğrendiğimde ne maymunluklar yaptığımızı görebileceksiniz, 1 saat havuzda yüzer gibi yapıp debelendikten sonra apa kısmına geçtik, biraz ısınıp yıkanıp çıkacaktık ki Demir Efendi bişeyden rahatsız oldu ve avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı:::(((( evet bağırıyor, çıkalım diyorum yok, gel diyorum yok... kucağıma alamıyorum sakinleşmiyor, en sonunda başkasının çocuğuymuş gibi davranıp oturup yıkandım oda sustu::)))

giyinirken bir bayanla göz göze geldik, belli ki bizim içerde yaşadığımız kepazeliğe tanık olmuş, oda oğlunu giydiriyordu, hiç abartmıyorum, dedi ki; "sizin yerinizde olsaydım bu kadar sakin kalabilir miydim bilmiyorum, aklıma kolundan tutup, bi tanede poposuna şaplak yapıştırmak geçti, annelerimiz bize öyle yapardı, ne mümkün bağırıp, çağırmak!!!"

bilmiyorum ki haklı mı hangisi doğru, evet bende kendimi çok zor tutuyorum bazen tutarsız hareketler sergilememek için...

insanı duygudan duyguya sürükleyen tüm  afacanlara gelsin......

mutluluk ve sevgiyle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder