30 Mayıs 2013 Perşembe

sadece hamileyim:)))

Merhaba,

Bunu yazmak istiyorum yoksa içimde kalacak...

Ben sadece hamileyim, hasta değilim yani:::)))

Hamilelikten kaynaklanan her gün büyüyen bir göbeğim dışında bir şeyim yok::))))

Bu yüzdendir ki;

                          otur hamilesin!!!
                          neeee arabamı kullanıyorsun!!!
                          kendi başına mı gideceksin!!!
                          asılma!!!
                          uzanma!!!
                          ayaklarını uzat!!!
                          bu kadar da gezilmez ki, azıcık hamileliğini bil!!!
                          hala çalışıyor musun!!!
                          spaya mı giriyorsun!!!
                          havuza girme mikrop kaparsın!!!
                          spor mu, çocuk düşecek!!!
                          hamam mı, delirdin galiba bu sıcakta!!!
                          ben senin yerinde olsam....

Artık dinlemiyorum.........

Dinlemediğim için mutluyum...

Ben bedenim ve kızım huzur içindeyiz, kızımın istemediği bir şeyi yaparsam beni uyarıyor ve sıkıntıya düşmüyoruz...

Yoksa kızım da abisi gibi içimde çok mutlu ve korunaklı...

Bekliyoruz ama asla sabırsız değiliz...

Ne zaman istersen o zaman gel....

mutlulukla ve sevgiyle....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder