2 Mayıs 2013 Perşembe

kızım, "Didesu"

Merhaba

güzel güneşli bir günden merhaba....

dün değişik bir gündü, her zaman denk gelemiyecek olaylar zinciri ile başlayan gün hayırlar getirdi...

yaklaşık 30 kişi bir arkadaşımıza yardım edebildik ve onu büyük bir sıkıntıdan kurtardık...::)))

sonra aksam da kızımı gördük, henüz 18 haftalık...

ben en başından beri biliyordum ama ev halkı (sevgilim, kocam, ilk aşkım::)))) bana inanmamayı seçmişti...

anneler hisseder...

kızım fısıldamıştı bana, geliyorum diye...

hoş gel, sevgiyle gel, heyecanla gel, mutlulukla gel dedim, Rabbime emanet ettim, O emaneti en iyi koruyandır şüphesiz....

Demir Efendi koymuştu kardeşlerinin ismini, kız olursa "Didesu", erkek olursa "Toprak"....

ne güzel isimler bunlar, hayır demek ne mümkün, gerçi o karnında bir erkek, bir kız var diyip duruyor:::)))

ve kardeşinin kalp atışlarını duyduğu ilk günden beri gördüğü herkese "benim bebişim olacak ama -Didem'in- karnında" diyor::)))

tekrar bu mucizeyi yaşamama izin verdiğin için teşekkür ederim, her şey için, verdiklerin ve vermediklerinin için....

mutluluk ve sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder