8 Nisan 2013 Pazartesi

Güzel haber var::))))

Merhaba tekrar;

2013 basladığından beri bi heyecan bir değişiklik devam etmekte evimizde....

yeni yıl yeni bebiş getiriyor insallah bize...
henüz 15 haftalık, cinsiyeti belli değil ama bence kız...
ama oğlum ve sevgim kendilerine benziyeceğinden son derece eminler::)))

bu sefer ki hamileliğim ilkine benzemiyor bu kız! beni mahvetti....
oğlum Demir de ilk 5 ay kot paltolonlarımı dahi rahat rahat giyebiliryorken su an bile hiç bir paltalonuma giremiyorum....

inanılmaz halsiz ve kansızım::)))

doktorumda böyle olmasının cok normal olduğunu her hamileliğin farklı olacağını ve kıyaslanmaması gerektiğini söylüyor....

iyi de nasıl kıyaslamam oğlumda ilk 2 ay karadeniz turu ve ege turu yapmıştım ve fabrikadan çıkıp doğuma gitmiştim, yani bana varlığını sadece koca bir göbekle göstermekle yetinen bir hamilelik geçirdim....

şimdi ise sürekli yorgun, kansız ve göbekliyim::))))

yine de inanılmaz bir mutluluk içerisindeyim
sağlıkla gelsin, hoş gelsin::))))

mutluluk ve sevgiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder